Reklamationsanmälan

1. Fyll i nedanstående reklamationsansökan
2. Fält markerade med * måste fyllas i samt minst en kryssruta för orsak till reklamation.
3. Markera om du vill ha en returfraktsedel skickad per post.

Observera att transportskador på ankommande gods reklameras till posten innan emballaget kastas.
Ej anmälda transportskador behandlas ej som reklamationer.

Fyll i fält markerade med *

Svar på reklamationsanmälan kommer via email, kontrollera din emailadress!

Till företag: Signalen AB
Följesedel-/faktura nummer: *
Detalj/rad nr
(om flera delar finns)
*
Företag/namn: *
Telefon: *
Kundnummer:
Kontaktperson: *
Email kontaktperson: *
Svar på reklamationsanmälan kommer via email, kontrollera din emailadress!
Direkt tel. kontaktperson:
Överenskommelse om
reklamation har träffats med:
Bifoga faktura/följesedel:
   
Orsak till /reklamation  
Delen fungerade inte vid leverans:
Defekt/skadad del:
Delen har monterats:
Fungerar ej, beskriv kort och utförligt :
Kompletterande uppgifter för reklamation:
 

 
Verkstad som monterat:
Måste fyllas i om den monterats på verkstad, verkstadsfaktura kan skickas på till fax 0499-49040
Monteringsdatum: åååå-mm-dd
Kontaktperson på verkstaden:
Telefonnummer till verkstaden:
Bilens reg. nr:
Bilens mätarställning vid montering:
Bilens mätarställning vid skada:
Önskar returfraktsedel med betald frakt skickad per post.
Klistra fraktsedeln på paketet och lämna paketet på poståkeriet. OBS! Returfrakten är betald!
Din reklamation kommer att behandlas så fort den ankommer vår reklamationsavdelning.
Du kommer att erhålla svar från oss inom 3 arbetsdagar.
Läs våra garantivillkor. Företag » Privatpersoner »
OBS! Ingen ersättning utgår om inte reklamationen är godkänd hos leverantören före reparation.

2 + 2 =
Spamkontroll. Vänligen fyll i summan av de två siffrorna innan du skickar din reklamation.